<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-5097274981350773468', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

I dag har jeg..

Vært hos frisøren. Ser dere forskjellen? Sikkert ikke:p Men jeg ser det ihvertfall og syns det ble kjempefint. Håret er silkeglatt og lukter nydelig frisørlukt. Hihi =)


Dette har jeg på meg i dag, hadde 15 min på meg å komme meg å komme meg opp av sofaen,sminke meg og kle på meg og jeg freaket ut når jeg gikk inn på klesrommet og bare fant stygge ting. Hadde ikke aning om hva jeg skulle kle på meg så måtte bare hive på meg det første jeg så og det ble jo egentlig ikke så aller verst =)

Nå skal jeg spille litt kabal og slappe av før jeg skal vekke Therese og kjæresten som har lagt seg litt. Therese var oppe allerede 8 i morrest og prøvde å få meg opp(gud så sint jeg ble) så skjønner at hun er trøtt.

Hva er deres planer i dag? =)

bloglovinbloglovinbloglovin

Etiketter:


19. februar 2009


16 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.