<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-5097274981350773468', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

God morgen

Image and video hosting by TinyPic
Jeg digger det bildet her og har det som bakgrunn på pcen. Hadde ikke takket nei til buksen, og tee`n. Yummy =)

Ble vekt tidlig, klokken 8. Veldig unormalt å være oppe så tidlig. Har brukt dagen til å strikke litt, snakket litt med de som jobber her, vært en tur i stua og lest litt i blader også har vi nettopp hatt bevegelsesgruppe, det er som en gym med en fysioterapaut. Var litt nervøs i begynnelsen og sånn men det gikk veldig greit, han fysioterapauten var veldig hyggelig. Var først litt sånn rolig trening med armer og ben for å trene musklene så ble det litt tyngre trening. Jeg ble latterlig sliten fordi jeg ikke eier kondis. Men det kommer seg:p Og på slutten hadde vi en lek som gikk ut på å komme seg først til veggen, fysioterapauten snudde seg og telte til 10 og når han snudde seg og så på oss måtte vi stå helt stille eller begynne på nytt. Knølete forklaring men jeg kom meg ihvertfall først til veggen og vant. :D Ble skikkelig glad, trengte en liten seier :p

Nå blir det nerding på pc og strikking. Tror ikke det står så mye på timeplanen ellers. Kanskje jeg går en tur på butikken og kjøper meg et blad eller noe. Også gleder jeg meg til besøk senere. Skal også se om jeg poster et antrekk senere i dag =)

bloglovinbloglovinbloglovin

Etiketter:


26. februar 2009


10 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.