<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-5097274981350773468', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

En liten update

Gud, hvor skal jeg begynne? Akkurat nå er jeg helt i koma, sinnsykt trøtt, sliten og lei. Det er helt ok her oppe egentlig, rommet mitt er stort, jeg har eget bad, klesskap osv. God plass heldigvis. Men jeg hater at det er litt sykehus over alt her, på badet henger håndklær fra Harstad sykehus og sånne ting freaker meg ut. Jeg hater sykehus.

Egentlig var det ikke trådløst nett her, kun en pc på stua som jeg kunne bruke men jeg har ikke turt å gå dit ennå, sitter masse pasienter der og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal komme i snakk med de. Jeg hater å bli kjent med nye folk, man vet liksom aldri helt hva man skal si. Meeen. Gjett hvem som har verdens beste mamma og pappa? Yup, it`s me. De har kjøpt meg mobilt bredbånd så nå sitter jeg i senga og har det ganske ok med tanke på alt. Jeg er så glad for at jeg fikk nett, hadde ikke overlevd uten. Jeg mener.. Null internett og null tv. Det var så kjedelig her at jeg sovnet i sted, det er ille. Men nå som jeg har nett blir nok alt mye bedre. Utrolig hva litt internett kan gjøre på humøret. :p

I morgen skal jeg ta diverse blodprøver og ellers vet jeg ikke så mye ennå hva som skjer. Står ikke så mye på timeplanen som henger her annet enn at det er morgenmøte halv 10. Jeg aner ikke hva det er men satser på at det ikke er noe skummelt. Høhø.

Nå skal jeg slappe av og lese litt blogger osv. Vi snakkes i morgen =)

bloglovinbloglovinbloglovin

Etiketter:


25. februar 2009


15 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.