<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-5097274981350773468', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Amazing


Lefashion

Herregud så utrolig fantastisk. Det er rett og slett perfekt og jeg sikler. GI MEG NÅ.


I dag sto jeg opp i 12 tiden av at Therese pjusket meg på kinnet. Gud så irriterende :o Haha. I dag er en veldig sløv dag, vi orker ingenting. Bare sitte inne og titte på dårlig tv. Snart skal vi spise grøt som er standard her på lørdager :) Såå skal jeg begynne å pakke. Jeg mener, 2 uker? Holy shit så mye jeg kommer til å trenge med meg. Er helt nervevrak og håper bare jeg får fikset mobilt bredbånd sånn at jeg får internett når jeg vil og at jeg får ha tv på rommet. Og eget bad. Og gud, dere aner ikke hvor bekymret jeg er. Fikk brev fra avdelingen i dag og der sto det bare at jeg måtte ha med meg uteklær. What? Om noen har erfaringer og vet mer om hvordan en innleggelse fungerer er det bare å skrive til meg. Ville vært veldig bra med litt erfaringer =)

bloglovinbloglovinbloglovin

Etiketter: ,


21. februar 2009


8 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.