<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Not feeling to good...


Dette har jeg på meg nå, ikke noe spesielt men orket såvidt å kle på meg at all. Ser ut som crap,null sminke og blek men dere overlever det right? ;-) Skal på legevakta 21.30. Er latterlig dårlig men ingen feber, er bare helt rar i hele kroppen. Kroppstempen min ligger på 36 grader? Hallo. Føler meg helt borte, blir nesten litt redd. Lurer på om det er tablettene jeg går på eller hva det er. Håper ihvertfall at de på legevakta kan gi meg et svar på hva som feiler meg.

Forresten: Jeg har som dere sikkert har sett fått ny header(var virkelig på tide), har også endret på andre småting her inne, også har jeg ryddet opp i linkene mine, så til alle som klaget på at nesten ingen linker funket; nå funker alle = )

EDIT: Kom nettopp hjem fra legen, først trodde han jeg var gravid men det var jeg heldigvis ikke. Han fant ikke ut noe som helst egentlig, jeg bare fikk kvalmetabletter. Så mye for å betale 300 kr. Latterlig at det er så dyrt å gå til legen, legehjelp burde vært gratis. Jeg er glad jeg har en mamma som betaler. Nå skal jeg stappe i meg kvalmestillende jeg fikk og legge meg å se på csi. pus kjøpte sesong 7 til meg i dag ♥ Jippi.

Etiketter:


9. januar 2009


16 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.