<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Facts


Det var noen som ville vite mere om meg så jeg tenkte jeg kunne lage en interessant/uinteressant post med masse facts om meg.

Jeg heter Renate(men det burde dere vite allerede:p), er 18 år og bor i Harstad som ligger i Troms. Jeg gikk på Seljestad barne og ungdomsskole og på vgs gikk jeg design og håndverkStangnes. Min drøm har alltid vært å bli frisør og stylist men de planene er satt på vent nå fordi jeg må flytte veldig langt for å gå på skole og det føler jeg meg ikke klar for ennå. Mine absolutt beste venner er Kristina, Helene, Therese og Lisa. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten de. Jeg elsker moter,klær,sko og tilbehør, men det vet dere sikkert allerede. Andre ting jeg interesserer meg for er dans,musikk,party,tv,dyr og alt for mye pc. Maten jeg elsker er taco,pizza,pasta,salat,lasagne og andre usunne ting. Jeg elsker også godis. Av drikke elsker jeg is-te, urge og av alkohol går det i cider, rusbrus og bacardi razz. Jeg elsker unger og har jobbet som dagmamma, jeg vil ikke fortsette som dagmamma men jeg har veldig lyst på min egen lille baby. Men det er langt frem, jeg vil ha et stort hus og en god jobb før det skjer. Jeg er avhengig av neglelakk og tyggis og går aldri uten. Når jeg er alene setter jeg ofte musikken høyt og synger og danser for meg selv og later som at jeg er en superstjerne. Freaky. Musikken jeg hører på er veldig mye fjortis musikk, type bimbo shake your ass, men jeg hører også litt på Nirvana,Metallica,ac/dc,Blondie osv.

Tja, tror det holder. Hihi. Noe mer dere måtte lure på? Spør i vei! =)

bloglovinbloglovinbloglovin

Etiketter: ,


23. januar 2009


9 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.