<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Min stil gjennom 08

Tenkte jeg skulle ta en liten oppsummering av året mitt stilmessig. Det her ble typ verdens lengste innlegg og masse bilder men jeg syns ihvertfall det var gøy å se tilbake. =)

JANUAR

Gikk mye i enkle topper,jeans og ankelboots. Crappy bildekvalitet gikk igjen.

FEBRUAR

Jeg tok alle bilder i speilet og hadde en thing for røde bukser.

MARS

Jeg begynte å lære meg å ta bilder meg selvutløser. Gikk mye i grått og svart.

APRIL


Jeg testet ut litt forskjellig.

MAI


Mye skjørt og kjoler. Herlig mnd unntatt den uken rundt første mai når jeg brukte litt for mye selvbruning i ansiktet, resultatet vises på bilde nummer 2 :-p

JUNI

Blomstertrykk og fluffy skjørt.

JULI

Jeg gikk til anskaffelse av hjertesolbriller som ble mye brukt og jeg elsket fortsatt blomstertrykk.

AUGUST

Lyse jeans og bare legger. Jeg nøt de siste varme dagene.

SEPTEMBER

Jeg fikk Marc Jacobs clutchen og brukte den mye. Elsket også pelsvesten jeg kjøpte og brukte den mye.

OKTOBER

Min bursdagsmåned. Kjøpte meg en rutete skjorte og boots som ble mye brukt.

NOVEMBER
Forelska i pelskrager og tynne strømpiser.

DESEMBER

Masse nye vesker og sko. Elsker sorte stramme skjørt og enkle jeans og det blir brukt mye.

PUH. Det tok bare sånn 5 timer å lage dette innlegget. Haha. :-p

God morgen forresten. Jeg er på tur til frisøren as we speak (jeg liker forhåndsskrevne innlegg). Etter det skal jeg en tur på fretex, håper på å finne noen søte pumps og en oversized blazer. =)

Håper dere har en herlig dag. Har dere fått ferie nå forresten? :)

Etiketter:


22. desember 2008


9 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.