<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Christmas 08

Bildene kan klikkes større =)





Her ser dere stua vår, vi er nesten helt ferdig å pynte og vaske her. :) Tror det blir pakkerekord i år, pakkene som er under treet foreløbig er bare fra oss i huset til de andre i huset, så det blir sikkert dobbelt opp eller mer når alle er kommet. Gøy :D Vi skulle absolutt hatt et større tre da, det ser jo ut som et knøtt med alle pakkene. Haha.

Ah, venter noen veldig herlige dager frem til jul nå.

I morgen stekes kromkaker og julebrød lages så er vi ferdig med baking. Etter det venter en herlig frisørtime sammen med mamma. Jeg gleder meg som en unge,elsker å bli dollet opp av frisøren :)

På lillejulaften puttes julegodis og nøtter i skåler, bade vaskes for siste gang,matter legges på, negler lakkes,bryn nappes. Haha. Så henter vi bror og kjæresten på flyplassen og så er det hjem å spise julegrøt med søster og familien hennes,bror og kjæresten,pus og foreldrene mine. Jeg håper jeg får mandelen men det skjer aldri uansett hvor mye grøt jeg stapper i meg :-p

Julaften står jeg opp typ 7. Klarer ikke sove lenge på julaften. Så er det rett ned å sjekke strømpen, spise godis og titte på tv. Snekker Andersen,Mikkes jul,askepott,reisen til julestjernen osv. Jeg sminker meg, pynter meg og klemmer litt på pakker. Så drar vi kanskje en tur på kirkegården med lys. Etter det er det hjem og pappa starter på middagen, jeg og mamma dekker på bordet og pynter. Etter et par timer med passelig dødtid på pcen er middagen ferdig. Masse ribbe,surkål,fløtesaus,mandelpoteter. Og pinnekjøtt med kålrabistappe,potet og fløtesaus. Yummy. Som oftest klarer jeg å spise typ 2 tugger fordi jeg gleder meg så mye til pakkene at jeg ikke har matlyst(jeg blir som en liten unge på julaften. haha) Etter middagen rydder vi av bordet, slapper av litt også er det kaketid. Masse gode kaker,iskrem og godis. Så kommer Karl Bertils jul på nrk som jeg måå se og etter det ringer sølvguttene julen inn og pakkene åpnes. Yay! Hihi. I år håper jeg veldig på et speilreflekskamera :D Etter gavene er åpnet ser vi på gavene våre, snakker,spiser litt kaker og titter på tv. Herlig herlig =)

Hva gjør dere på julaften og hvem feirer dere jul sammen med?

Det her innlegget ble veldig langt og veldig julete men det var veldig koselig å skrive og nå gleder jeg meg bare ennå mer til jul =D

Etiketter: , ,


21. desember 2008


21 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.