<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nattbabbel

Kommentarene deres under her inspirerte meg til å skrive et innlegg hvor jeg forklarer litt... Dere vil at jeg skal skrive mer om meg selv og variere innleggene mine mer, ikke bare poste antrekk. Og det skjønner jeg godt men jeg føler ikke at jeg har så mye annet å poste enn antrekk for tiden... Min hverdag er ganske preget av angst og depresjon, det er også derfor jeg har begynt på piller sånn at min hverdag kanskje kan bli bedre. På grunn av angsten går jeg heller ikke på skole eller jobb for tiden. Dagene mine blir litt enstydige, de består av at jeg er alene hjemme mens alle vennene mine og familien er på skole og jobb,jeg tar litt bilder, pynter meg,ser på tv. Ja, that`s it. Og på ettermiddagen blir jeg lett sittende hjemme foran pcn, når jeg drar ut døra er det alltid et slit. Jeg har mye angst og bare det å gå på butikken er et helvete. Jeg prøver å komme meg ut, lever normalt og oppleve ting,men det er ikke noe gøy at jeg er så utrolig redd hele tiden, redd hva tenker du sikkert. Vel, jeg har ikke et svar. Jeg bare er redd, jeg blir kvalm,svimmel og skjelven, helt ødelagt. Å gå på butikker hvor det er mye folk er verst, jeg føler at alle stirrer på meg og snakker stygt om meg, jeg føler at jeg skal kollapse. Og det verste er at ingen forstår meg, ingen kan skjønne hvorfor alt er så utrolig vanskelig for meg. Jeg har mistet kontakten med så utrolig mange venner etter jeg sluttet på skolen, det er jo ikke noe gøy å spørre meg om å bli med på ting når de alltid får et nei og jeg skjønner det jo men det gjør fortsatt vondt.

Det er ikke noe gøy å være redd, jeg føler meg svak og jeg vil ikke være en svak person. Jeg har opplevd mer enn de fleste på min alder og jeg liker å se på meg selv som en sterk person, men ærlig talt.. jeg er 18 år gammel og kan ikke gå på butikken alene. Det er flaut og jeg føler meg som en dust. Det sliter så utrolig på meg og jeg håper virkelig at zoloft(tablettene jeg har begynt på) kan hjelpe meg.

Jeg har jo så mange planer, så mange ting jeg skulle gjøre... Jeg skulle gå frisørskolen i Bodø,jeg skulle gå stylistskole i Oslo. Jeg er jo fortsatt ung men å se at alle rundt meg får utdannelsen sin og jeg må sette alt på vent er grusomt.

Når det blir lite kommentarer i bloggen en dag tenker jeg "åh nei, hva gjorde jeg galt nå?". Dårlig selvtillit sa du? Ja vi kan jo si det sånn, jeg sliter mye med selvbildet mitt og selv om jeg er frisk fra anoreksien betyr det ikke at jeg er fornøyd med kroppen min. Jeg hater den, har ofte sånne dager hvor jeg ikke orker å se meg selv i speilet engang.

Bloggen min har faktisk hjulpet meg veldig mye med selvtilliten, dere sier jo så utrolig mye fint. Jeg er veldig glad i leserne mine og setter utrolig pris på kommentarene jeg får. Jeg klarer liksom ikke helt tro at så mange bryr seg om hva jeg gjør, hva jeg har på meg og hva jeg kjøper. Det er så gøy!

Også litt unyttig info:

-
Mamma er min absolutt beste venn, hun er den jeg drar på shopping med, hun er den jeg forteller alt til, hun er den jeg stoler mest på i hele verden.

- Jeg har alltid drømt om å bli modell, gå på catwalken, bli tatt bilder av. Kanskje derfor jeg har en tendens til å posere så på bildene i bloggen? Haha.

- Jeg hater hater hater leggene mine og har alltid gjort det, syns de er så tykke og rare. Derfor står jeg ofte litt weird på bilder, jeg prøver å skjule leggene.

- Jeg har skikkelig fjortis musikksmak, jeg elsker å høre på typ Rihanna,Britney,Akon osv.

- Jeg er avhengig av kjæresten min, jeg klarer ikke å være uten han en halvtime uten at jeg får spasmer.

- Jeg har alltid elsket klær og mote, når jeg var liten og mamma skulle ha meg til å gå i joggedress på skolen freaket jeg ut.

- Jeg har hele 7 søsken og 10 tantebarn. Mamma og pappa har 3 hver og kun meg sammen.

Huff, det her ble et veldig "stakkars meg" innlegg men skriver det ikke for å få medlidenhet, men heller for at dere skal forstå litt bedre :)

Nå skal jeg slutte å bable og legge meg, sov godt =)

Etiketter:


19. november 2008


44 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.