<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

HEI

Ok... Mamma kom hjem fra jobb i går og spurte om jeg ville ha jobb i Harstad kommune som renholder og jeg sa selvfølgelig ja med en gang, var happyyy, fikk jobb uten å spørre og slapp intervju osv. Ikke at vasking er min drømmejobb men det blir jo masse penger and that spells Chanel, oh yes. Men så kommer jeg på jobb i dag og plutselig er det ikke sikkert jeg får jobbe der likevel, det var bare masse tull og jeg er skikkelig skuffa nå. Ikke si at jeg får jobb om dere faktisk ikke er sikker, det er utrolig dårlig gjort. Jeg får vite om et par dager om de har jobb til meg. Dere krysser fingrene for meg right? :-)


Dagens enkle og anstendige antrekk. Haha. Jeg kan ikke gå i kjoler eller skjørt når jeg er på rådhuset så gud skal vite at jeg slet med å finne antrekk. Jeg elsker jo skjørt og kjoler. Buhu.

Fikk sånn 5 pakkelapper i posten i dag og det endte med at jeg sparket pakker det siste stykket hjem. Neste gang tar jeg taxi uansett om jeg bor 5 minutt unna byen :-p


Skoene er perfekte, jeg bare elsker de! Kjolene er kjøpt av Line Aurora og blir herlig til høsten. Forresten så er Elle fantastisk denne mnd, løp og kjøp! :-D

Nå blir det grandiosa,brus og kongen av queens. Kisskiss.

Etiketter: , ,


26. august 2008


24 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.