<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d349435502596776188\x26blogName\x3dRenates+verden\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://renatefashion.blogspot.com/\x26vt\x3d-4421280171182183435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Høsten 08.

Det er ikke lenge til høsten er i full gang, ihvertfall for oss i Nord Norge. Jeg ser for meg lakkboots,chinos,skinnjakke og røde lepper. Hothot. I løpet av høsten og vinteren må jeg få kjøpt meg en quilted vintage Chanel,en Balenciaga motorcycle bag og et til par Christian Louboutin om ikke to. Til bursdagen min ønsker jeg meg kun penger, jeg fyller 18 den 12 oktober så om du vil sponse kan du sende meg en mail å få adressen min. Hihi. ;-)


*Høye hæler
-Alltid et must i min garderobe.

*Chinos
Fant de perfekte på nettet men størrelsen min ble desverre utsolgt. Håper jeg finner et par til høsten.

*Pels
Jeg har to pelsjakker men tror nok det blir flere.

*Beret
-Brukte det masse forrige høst og vinter og det blir nok masse brukt i år også.

*Knæsje negler
-I love it.

*Blomstrete skjørt
-Blir nok å bruke de blomstrete skjørtene mine utover høsten.

*Lakktights
-I`m not over it

*Blazer
-Trenger jeg si noe? Blazer er hot.

-Søte kåper
-En høst uten kåper? Don`t think so.

*Hotte klokker
-En klokke kan gjøre et helt antrekk.

*Masse ringer
-Nydelig.

*Kjoler
-Kjoler er alltid nydelig. Denne høsten er ikke et unntak.

*Clutch
-Jeg elsker clutcher. Har så lyst å raide ebay for vintage clutcher.

*Hatt
-Jeg har veldig lyst på hatt men ikke funnet noen ennå.

*Skinnjakker
-Jeg kommer til å fortsette å bruke masse skinnjakker i høst,jeg klarer ikke bli lei.

*American apparel
-De har utrolig mye herlig.

*Knehøye/lårhøye støvletter
Det er ikke så lett å finne, tar nok sin tid før det kommer i norske butikker.

Det kommer nok mye mer utover høsten men dette er hva som faller meg inn akkurat nå :-)





Hva skal dere satse på i høst?

Etiketter: , ,


13. juli 2008


21 kommentarer legg inn en kommentar

Favoritter
Petra
Lina
Linda-Mari
Lena
Maria
Elin Kling
Jak & Jil
Michaela
Ingunn
Emma
Arkivet
  • august 2007
  • oktober 2007
  • november 2007
  • desember 2007
  • januar 2008
  • februar 2008
  • mars 2008
  • april 2008
  • mai 2008
  • juni 2008
  • juli 2008
  • august 2008
  • september 2008
  • oktober 2008
  • november 2008
  • desember 2008
  • januar 2009
  • februar 2009
  • mars 2009

  • Layouten
    Designet av Ine.
    Få din egen?

    Renate

    Hei jeg heter Renate og velkommen til min blogg :-) Her skriver jeg om mote og legger ut mine outfits. Send meg en e-mail?
    Counter
    Besøkende siden februar 2007:
    website hit counter


    Shop
    Besøk min salgsblogg hvor du kan kjøpe billige klær,sko og smykker! Klikk her for å gå til salgsbloggen.
    Annonser

    Dersom du vil annonsere her, ta kontakt med meg på e-mail.